Svar på komentarer ;)




♥ESSEY♥
 
om FÖRBANNAD!:
Grym blogg =D Görs?
KRAAM!!

svar: tack ska du ha. jag gör inte så mycket jag sitter vid datorn just nu, ska som sagt göra lite te och mysa en stund framför tvn innan de är dags för en dusch! :) fortsätt gärna läsa min blogg! :love:

Anonym om FÖRBANNAD!:
Är hon som hon är på sina videoinlägg IRL. Att allt kretsar runt henne & att alla vill va som henne?

svar: nej hon är inte som hon är på sina videoinlägg. hon är en jätte söt och gullig tjej som vägar vara ärlig och säga vad hon tycker bara. klart att alla vill vara som henne? du verkar vilja det! nej men klart hon vet att allt inte kretsar runt henne. :) :love:

alice om FÖRBANNAD!:
vem fan är den här bruden ?
har aldrig hört talas om henne men ful va hon iaf :)

svar: ammi är en utav mina vänner. alla verkar hata henne för att hon lyckats så bra med sin blogg på så kort tid! okej. nu har du det! jahaja tycker du. du är ju förfan fulare :P :love:


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback