FÖRBANNAD!

ååååh, jag blir så förbannad på folk som skriver så jävla mycket skit om ammi.

för det första - så känner ni henne inte ens. har ni någonsin ens träffat henne? säkert inte. jag kan bara säga att ammi är en utav mina närmaste vänner som jag har. hon är en skön människa och hon bryr sig faktiskt om sina vänner! hon är inte korkad. hon är bara smart, hon kör sitt eget race!

för det andra - bara för att hon har lyckats komma upp så snabbt inom blogg världen och blivit länkad av hugo rosas osv. så behöver ni inte klanka ner på henne! hon är människa precis som vi.

och för det tredje - ni andra bloggare leker coola genom att säga... "oj kolla den här äckliga fjortisen". ni tror att alla kommer hålla med er. och det som är det roliga med det hela är ju att när ni länkar henne blir hon bara större och större! och det är tack vare er så håll bara käften.

blir fan irriterad när folk inte kan uppföra sig och respektera andra människor! alla är så jävla ytliga! som den här fula tjejen från ekerö som skrev detta om ammi!




Kommentarer
♥ESSEY♥

Grym blogg =D Görs?



KRAAM!!



Blogg: http://esseys.blogg.se/
2011-03-05 @ 16:22:54
K r i s

Grymt snygg blogg!, allt bra med dig?:)

Kram /Kris



Blogg: http://krisstyle.blogg.se/
2011-03-05 @ 17:30:39
Anonym

Är hon som hon är på sina videoinlägg IRL. Att allt kretsar runt henne & att alla vill va som henne?



2011-03-05 @ 17:59:11
Sveaa - Ekerö's största blogg.

Haha min blogg ;) grymt



Blogg: http://sveaa.blogg.se/
2011-03-05 @ 18:22:17
Madeleine Andersson

omogen och osäker brud ;) <3



2011-03-05 @ 23:38:19
Sveaa - Ekerö's största blogg.

Jag säger bara vad jag tycker och tänker :)



Blogg: http://sveaa.blogg.se/
2011-03-06 @ 00:21:30
alice

vem fan är den här bruden ?

har aldrig hört talas om henne men ful va hon iaf :)



Blogg: http://raskeochnyberg.blogg.se/
2011-03-06 @ 00:39:40
Anonym

Jag har träffat henne och hon är skit ful och tror atthon är någon?

Hon är en äcklig hora, hon har fått så dåligt rykte, fast allt är ju sant som sägs. Hon får fan skylla sig själv att folk hatar henne , hennes video finns överallt på facebook,bloggar och skit ,alla skrattar åt henne , alla håller med om att hon är ful. Hon är äcklig , det handlar inte om avundsjuka utan hon är äcklig hur fan kan man bete sig så där?:S

Såg henne på stan engång(har träffat henne innan) hon är jävla attention whore, Hon tror verkligen att alla vill vara som henne? Jag menar fjällräven finns i typ 4färger? klart alla några köper en svart,blå eller brun, hon är fan inte den ända som har en svart fjällis?:S

Och att alla härmar henne med brunt hår!? WTF folk föds som brunetter är hon helt jävla dum i huvudet eller? Så jävla korkad brud. Hon kan känna sig utnyttjad av 50+are, har hört om henne. Hon hade kontakt med en 40+ och hon ba vad vill du ha för en blue berry jacka . så hade hon sex med honom . Jag menar fyfan vad skabb. Alla vet om det här. så jävla äcklig brud !

Du har en skit äcklig,korkad ful kompis.



2011-03-08 @ 17:11:16




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback