HAHA - blogg svar om ammi!



Anonym
om
FÖRBANNAD!:
Jag har träffat henne och hon är skit ful och tror atthon är någon?
Hon är en äcklig hora, hon har fått så dåligt rykte, fast allt är ju sant som sägs. Hon får fan skylla sig själv att folk hatar henne , hennes video finns överallt på facebook,bloggar och skit ,alla skrattar åt henne , alla håller med om att hon är ful. Hon är äcklig , det handlar inte om avundsjuka utan hon är äcklig hur fan kan man bete sig så där?:S
Såg henne på stan engång(har träffat henne innan) hon är jävla attention whore, Hon tror verkligen att alla vill vara som henne? Jag menar fjällräven finns i typ 4färger? klart alla några köper en svart,blå eller brun, hon är fan inte den ända som har en svart fjällis?:S
Och att alla härmar henne med brunt hår!? WTF folk föds som brunetter är hon helt jävla dum i huvudet eller? Så jävla korkad brud. Hon kan känna sig utnyttjad av 50+are, har hört om henne. Hon hade kontakt med en 40+ och hon ba vad vill du ha för en blue berry jacka . så hade hon sex med honom . Jag menar fyfan vad skabb. Alla vet om det här. så jävla äcklig brud !
Du har en skit äcklig,korkad ful kompis.

svar: hahahahahhaha tillåt mig att skratta! du är ju bara helt jävla dum i huvudet! jag tycker inte att ammi är ful eller äcklig någonstans! hon är underbar. hon kanske är en bitch mot dig för att du är så jävla patetisk och kallar henne massa idiot saker. jag tror jag vet vem det här är. sluta klaga på ammi och kolla på dig själv, jävla slampa! :O ingen bryr sig om vad du tror att du vet. sluta bara kommentera hennes liv! tack och hejdå :) :love:


Kommentarer
amiofsweden.se

omg va patetiskt, hahah han borde skaffa ett liv så han slipper prata om mitt hela tin -.- <3333333333



Blogg: http://amiofsweden.blogg.se/
2011-03-10 @ 10:39:20




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback