SVAR PÅ TAL OM INVANDRARE!



M

om
Gaskammaren nästa!:

Du fröken......... För det FÖRSTA! DU kanske borde lära dig svenska språket du med ;) Minst lära dig att man börjar en NY mening med STOR bokstav, det vill säga en VERSAL! Sen, jag förstår att det är svårt att vara ung, du vet inte mycket ännu. Självklart får du ha åsikter, men att vilja ha tillbaka Hitlers fruktansvärda gaskammare är förkastligt illa! Men ok, du skriver att du har vänner med utländskt påbrå.... Betyder detta att du vill "gasa" ihjäl deras föräldrar då? God vänskap ;) Tycker du skall hålla dessa åsikter lite mer nyanserade. Du tycker alltså, att små barn skall gasas ihjäl för att dem finns i Sverige. Att personer som kommer hit för att dem behöver HJÄLP skall gasas? Tycker nog att du skall fundera på ifall ditt blekmedel till håret skadar lite viktiga saker längs processen. Jag VET att du inte är gammal, så jag har lite överseende med detta, men återigen, du är ute på väldigt tunn is.

svar:

nej jag tycker inte att mina vänner och deras föräldrar ska gasas ihjäl. jag vill och tycker att sverige ska minsak invandringen pga att vi inte har tillräckligt med pengar osv för att hjälpa svenskarna. vi lägger jätte mycket kraft och energi på invandrarna och för att dom ska ha det så bra som möjligt! det där med gaskammaren var bara ett skämt. ett test på vad människor reagerar på. jag vet att jag är blont och nej jag har inte blektbort mina hjärnceller. jag har åsikter, ja det har jag och en del utav detta är mina åsikter och annat sånt som jag bara la till för att se hur ni andra skulle reagera. jag hade förutspått att vissa skulle skriva liknande som "jävla rasist" andra "åh håller med hatar invandrare men att gasa dom var nog överdrivet".  nu tycker jag att jag förklarat mig tillräckligt! det är bra att du står för vad du säger och att du är villig att uttrycka dina åsikter. :)

det var ett så kllar pr trick, om ni nu vetvad det är. och ja! det fungerade bra eftersom min statestik höjdes och det är syftet med de hela! kommentera om du har några mer frågor du vill ha besvarade. :)

och btw du catya eller vad du nu heter. du behöver inte lägga onödiga kommentarer. det är bara töntigt men jag tar ändå inte åt mig :) jag har förklarat en del nu så var vänlig och acceptera det eller stick från min blogg :P puss gumman

Kommentarer
Catya

Lilla fjortis, du vågar inte ens lägga ut kommentarerna! Står du inte för din blogg? :-)



2011-04-19 @ 12:53:23




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback