invandrare!

en ska jag är jätte trött på är alla äckligt fula invandrare som tror att dom är något. dom kan för fan inte ens prata ren svenska, de pratar istället blandsvenska någor som kallas för blattespråk! jag vet att det inte är bara jag som stör mig på dessa!

jag har själv kompisar med utländskt påbrå. men dessa är födda här i sverige. och detta får dom då till svenska medborgare! vilket ni som föds utomlands aldrig kommer bli! :)

önskar att all invandring stoppades! för då slipper vi svenskar vara rädda när vi ska åka till områden så som rinkeby, tensta, hjulsta osv. man kan inte ens gå där utan att bli rånad. speklar ingen roll om det är natt eller dag! jag ser mycket allvarligt på detta. 

håller ni inte med ? :)





det är bara okej att bo på ställen som ninte är ritat med gult.!!! :)



Kommentarer
Anonym

stör mig på invandrare men hoppas att det var en "bloggrape"



2011-04-18 @ 17:58:45
M

Jag hoppas du skojar din jävla rasistiska idiot. ska man stoppa all invandring? HUR FAN HADE DU TÄNKT ATT SVERIGE SKULLE KLARA SIG DÅ!? shit asså blir trött på alla dessa inkompetenta jävla idioter. Gå i skolan och fucking skaffa dig en utbildning. Eller bättre upp, bli prostituerad eller något sånt, tror du tjänar bättre på det.



2011-04-18 @ 17:59:50
Johanna

Vilken jävla dubbelmoral. "är jätte trött på är alla äckligt fula invandrare som tror att dom är något. dom kan för fan inte ens prata ren svenska, de pratar istället blandsvenska någor som kallas för blattespråk!". För det första; kolla på dig själv. Om det är du som säger allt det här säger det ju mer om dig själv, det är ju du som tror att du är något. Och lär dig skriva ordentligt. Tack!



2011-04-18 @ 18:19:23
M

Du fröken......... För det FÖRSTA! DU kanske borde lära dig svenska språket du med ;) Minst lära dig att man börjar en NY mening med STOR bokstav, det vill säga en VERSAL! Sen, jag förstår att det är svårt att vara ung, du vet inte mycket ännu. Självklart får du ha åsikter, men att vilja ha tillbaka Hitlers fruktansvärda gaskammare är förkastligt illa! Men ok, du skriver att du har vänner med utländskt påbrå.... Betyder detta att du vill "gasa" ihjäl deras föräldrar då? God vänskap ;) Tycker du skall hålla dessa åsikter lite mer nyanserade. Du tycker alltså, att små barn skall gasas ihjäl för att dem finns i Sverige. Att personer som kommer hit för att dem behöver HJÄLP skall gasas? Tycker nog att du skall fundera på ifall ditt blekmedel till håret skadar lite viktiga saker längs processen. Jag VET att du inte är gammal, så jag har lite överseende med detta, men återigen, du är ute på väldigt tunn is.



2011-04-18 @ 22:49:11
Anonym



2011-04-19 @ 00:54:37
Catya

Haha! Vilken jävla idiot du är! Du kan inte ens stava ditt namn korrekt (man börjar för- och efternamn med STOR bokstav, har du inte lärt dig det? Eller går du i särskola?), och tar dig rätten att gnälla på invandrarnas språk? Snacka om att du kastar sten i glashus! :-D

Nä, du, lilla bruttan! Tillbaka till skolbänken med dig innan du blir en av de WT som hamnar i just de områdena som du markerat med gult!



2011-04-19 @ 12:36:55
Anonym

Fyfan vad du är pinsam! Lär dig något, dom som rånar folk i Rinkeny gör det inte för att dom är invandrare. Tror du påriktigt att det finns en regel som säger "jag är invandrare då är det ok att råna folk?" jävla pucko. Jag är själv utländsk och har aldrig gjort något dumt samt har toppbetyg i skolan, jag har tillskillnad från dig och dina dumma åsikter en framtid i Sverige. Annledningen till att det begås mycket brott i förorter är ej invandrarna, det är problemens fel. I många förorter finns det mycket problem och mycket fattigdom. Fattigdom gör så att folk begår brott. Att det är fattigt i många förorter gör det självklart inte ok att begå brott, men fattigdommen är ett tecken på att det är något fel i det svenska systemet. Ungdomarna har inte heller någonting att göra på fritiden och hamnar i fel umgängen etc etc. = det har du också gjort eftersom du självumgås med wannabe kriminella babbar och krökar 7 gånger i veckan och dricker smuggelvodka, lagligt? hmm tveksamt!



lämna ett svar på tal på detta i ett inlägg tack



2011-04-20 @ 10:49:54




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback