Svar på tal igen




Anonym
om invandrare!:

Fyfan vad du är pinsam! Lär dig något, dom som rånar folk i Rinkeny gör det inte för att dom är invandrare. Tror du påriktigt att det finns en regel som säger "jag är invandrare då är det ok att råna folk?" jävla pucko. Jag är själv utländsk och har aldrig gjort något dumt samt har toppbetyg i skolan, jag har tillskillnad från dig och dina dumma åsikter en framtid i Sverige. Annledningen till att det begås mycket brott i förorter är ej invandrarna, det är problemens fel. I många förorter finns det mycket problem och mycket fattigdom. Fattigdom gör så att folk begår brott. Att det är fattigt i många förorter gör det självklart inte ok att begå brott, men fattigdommen är ett tecken på att det är något fel i det svenska systemet. Ungdomarna har inte heller någonting att göra på fritiden och hamnar i fel umgängen etc etc. = det har du också gjort eftersom du självumgås med wannabe kriminella babbar och krökar 7 gånger i veckan och dricker smuggelvodka, lagligt? hmm tveksamt!

lämna ett svar på tal på detta i ett inlägg tack

svar:

jag vet redan mycket. som jag sagt innan, jag har kompisr som har utlänskt påbrå, så här ligget det till. jag var hemma hos min kompis när jag srev inlägget. hon sa att alla skulle ta åt sig om jag skulle skriva något om invandrare. det jag egentlige tycker är att invandringen borde minska. inte stoppas! och absolut ska e som redan bor i sverige få bo här. jalla kan begå brott. svenskar så som invandrare. jag ville ha mer besökare till min blogg och ja, det fick jag! PR-TRICK!! om du vet vad det är? jag har en framtid i sverige. jag går i skolan så som de flesta andra här i sverige.

har du inte lärt dig att blondiner är dumma? *ironi* eller juste vi är ganska smarta, fast ibland kan spela lite:) jag krökar inte 7 gånger i veckan, här har du ditt svar på tal. hoppas du är nöjd! om det är något mer som är oklart, tveka inte på att lämna en kommentar! :)



Kommentarer
Anonym

du är pinsam.



2011-04-20 @ 22:22:18
Anonym

håller med ovanstående talare.



2011-04-20 @ 23:47:31




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback