Yesterday

godmorgon alla söta! :)

igår var jag med ammi, isabella, nelly, alexander. jag och alex gymmade, sen drog vi hem till mig, jag duschade och alex sminkade mig. gulligt! :love: sen drog vi hem till alex för att fixa builjett designen till min fest! wiho. dom blev finfina!! alex pappa är jätte gullig och ska trycka ut dom nu i veckan. så det är bara att börja köpa sen.

jag och alex drog till stan, där mötte vi isabella och nelly. sen kom ammi. seg som vanligt!! vi drog till isabells kompis på söder. det var jätte tråkigt där för alla killar var så osociala. så vi drog till solna för att träffa felix. stackaren var jätte full. :( så vi hjälpte honom. vi mötte upp hans syster som tog honom hem... 

detta är då dagens outfit! :P


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback