Tystnaden som uppstår när tobias kommer ...

hej! :)

idad var jag i skolan. som vanligt så sög det! senare åkte jag in till odenplan för att träffa söta alexander! (min bögis) :love: vi tittade på film - pojken i randig pjamas. usch hatar den! gör mig så deppig!

jag och alex bestämde oss för at dra till stan, där träffa vi ammi och alexander björling eller något sånt! han drog hem så jag ammi och alex (bögis) drog till åhlens coh mötte melissa! vi hade seriöst snack kan man säga! ellerhur ammi!? :p

jag och ammi drog hem när tobias kom :) på tåget satt ammi coh jag coh snackade fett högt om löite äckliga saker och folk bara stirrade, OMG pinsamt! haha :D nu ska jag gå och lägga mig LOVE YOU BITCHES! :love:


Kommentarer
amiofsweden.se

hahah så jävla klockren rubrik! :p



Blogg: http://amiofsweden.blogg.se/
2011-03-10 @ 10:36:17




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback