SVAR!



Anonym
om Fråga vad du vill, svarar på allt!:
Gillar du att ha sex? Vilken ställning kör du hälst?

SVAR:
hej. ja det är klart att jag gillar! vem gillar inte det liksom? :) det varierar!

hanna om Fråga vad du vill, svarar på allt!:
Kanske konstig fråga, men hur många har du haft sex med, undrar bara eftersom du ser himla bra ut..!

SVAR:
hej. jadu. det var en bra fråga men tyvärr så är det en del utan mitt privat liv och detta rör enbart mig! :)

j om Fråga vad du vill, svarar på allt!:
gjorde de ont och pierca sig i underläppen?

SVAR:
hej. nej det gjorde inte så ont. det var aurora som gjorde den på mig med ett örhänge. men vi la en fryst äppelbit som kylde ner min läpp. det som gjorde lite ont var sista biten då örhänger skulle genom tjockaste skinnet på insidan av läppen :O

Anonym
om Fråga vad du vill, svarar på allt!:
Varför hugger du dina vänner i ryggen ?
Varför snackar du skit om dina vänner ?

SVAR:
hej. vad menar du med det? jag hugger inte mina vänner i ryggen. jadu, snacka skit gör alla mer elelr mindre inget man kan förneka. jag snackar däremot inte skit om mina vänner. kan hända att jag säger en del om folk som gjort mig något. det tycker jag bara är rättvist :D förvånar mig inte att du frågar detta :)

//S. om Fråga vad du vill, svarar på allt!:
fin blogg, allt okej?
kram

SVAR:
hej. tack så mycket. jag vill göra en anna design då blir den snyggare! ja allt är super just nu! kram :)

Sanni om Fråga vad du vill, svarar på allt!:
Vilken BH-storlek har du? =)

SVAR:
hej. jaså, killar vill alltid veta sånt. det beror på vad de är för bh och hur den sitter men de är oftast 75c eller 80b :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback