20 saker du kanske inte visste om mig!



1) jag tränar på gym minst 3 gånger i veckan.
2) jag har gillat en person så mycket att jag skulle kunna dö för honom.
3) jag vill ha bruna ögon och naturligt blont hår
4) jag gillar killar med bruna ögon och mörkt hår
5) jag tänder på muskler och tatueringar
6) jag tänder bara på äldre killar
7) jag ska ha en fest när jag fyller år "sweet sixteen"
8) jag är stolt över mig själv
9) jag struntar fullständigt i folk som inte är mig trogen eller som snackar skit om mig.
10) jag älskar "depp" låtar.
11) jag bor inte hos min pappa längre
12) jag vill gå ner 10 kilo.
13) jag har en bög kompis som är en nära vän till mig!
14) jag ska söka till paradise hotel när jag blir 18
15) jag har sökt till jensen södra som första hands val.
16) jag älskar att festa och ha roligt med vännerna!
17) jag lever för helgerna
18) jag äter p.piller
19) jag älskar disney filmer speciellt lejon kungen.
20) jag är kläd beroende.


Kommentarer
Josefine Lundgren

Hej! Jätte fin blogg.

Jag tänkte bara ge dig ett tips... Man säger aldrig att man hat haft sex med fler än fem personer.

1person=1 2=2 3=3 4=4 5=5 6=5 22=5 osvosv. Förstår du? ;)



2011-03-05 @ 01:30:43




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback