Dag 7 - min dag

hej! :)

ja ni.. min dag har väl varit lite upp och ner kan man säga. jag vet inte hur jag annars ska förklara. imorse hade jag jätte ont i magen. hatar att bråka med folk. kom till skolan, blev lite gladare. oftast är man ju omringad av posetiva människor, vilket är underbart! efter de skulle vi dra å skjuta pistol. jag sög. HAHA! känslan och tankarna om att jag egenligen mådde dåligt försvann. skönt å kunna må bra i 1 timme eller 2.

jag och belinda skulle kolla på vårat gamla lag när dom tränade men de skulle inte börja förrens kl 5 så jag drog hem. nu har jag sådär ont i magen igen. men de försvinner säkert snart. peppar mig själv inför helgen då jag ska vara med underbara människor som får en på TOPPEN HUMÖR!

ska käka nu. bloggar mer sen! :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback