butiks rån

hej! :)

idag kom jag nästan i tid till skolan. skola är så tråkigt men det är viktigt att gå i skolan, dessutom är det ju skolplikt här i sverige. flisan jag och alva drog till hainge centrum för att låna böcker på bibloteket. vi var dessutom lite hungriga så vi drog till donken och käkade. mums! tjockis mat! senare drog jag hem till papap för att träffa emelie från gbg. super trevligt!
sen hände en sak när jag och emelie skulle till gården. det var ett rån försök på aftonbladets butiken i djurgårdsplan. jag och emelie såg 2 stycken killar i svarta kläder gå in i butiken. vi sprang som satan. ringde snuten och stack tillbaka till butiken för att kolla vad som egentligen hände. hehe alltid problem när man är med emelie. :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback