sickness

chacha! :)
både idag och igår har jag varit hemma pga, illa mående, ont i huvudet, samt för slem/ret hosta. snacka om att jag HATAR att vara sjuk.
  • för det första så missar man mycket i skolan - det är ju bara den här terminen kvar på grundskolan (3månader).
  • för det andra så ligger man bara hemma, man rör inte på sig så som man dagligen brukar. (man lägger på sig några kilon om dagen).
  • för det tredje man kan inte umgås med vänner. man hamnar i ett osocialt läge. detta tycker jag absolut är det sämsta! my friends make my days, så är det bara!
slänger in en gullig låt! chis brown - should've i kissed you. :*

Kommentarer
Nicklas

jag vet att du tycker det, de är lugnt :)



Blogg: http://fejkadblond.blogg.se/
2011-04-06 @ 19:18:35
GEISHA-MODE.MUSIK.ALLT!

Följ mig på bloglovin och du kommer att få en överraskning ;)



GILLA!!!



Blogg: http://geishas.blogg.se/
2011-04-06 @ 19:19:56




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback