information!

jag ska börja på en ny design snart! funderade ett tag på att köpa en eller be någon kunnig kompis fixa, men sen kom jag på att det är min blogg och allt jag gör på den, dvs saker jag skriver är saker jag själv tycker, gör osv. så jag bestämde mig för att försöka göra en design själv!

många kanske undrar varför jag tänkt göra den själv, och ja kan genast ge ett rakt svar på den frågan och det är för att jag vill at min blogg ska tolkas mer som rebecca, än som någon kopia av någon annan blogg. och om jag har en lite udda, men ändå snygg design. då kanske min blogg tolkas lite mer som jag vill?

jag är usel på att förklara, men ska börja skriva mer seriöst och mer noggrant här på bloggen så snart som jag fått en ny start! om ni har ideer eller förslag på hur min blogg kan förbättras, snälla skriv en kommentar? tack på förhand!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback