Flash backs!



jag blir så jävla taggat av den här låten, jag tycker den är så jävla bra, ursäkta uttrycket! jag ska berätta en liten story för er, som faktiskt är sant. det var nämligen så at jag och min kompis aurora stod utanför en mat butik och blev uppraggade av 2 assnäla killar, sen började vi umgås med dem ganska mycket en period, vi lyssnade alltid på den här låten med bas och höstavolym, jag kommer ihåg hur mycket vi garvade när jag och aurora flög runt i baksätet när de sladdade! och varje gång lyckades alltid någon av oss göra sig illa, hehe,

det jag menar med flash backs är det att när jag och aurora var på grönan så kom den här lpten på popexpressen och när vi blundade kändes det dom att vi flögrunt på varandra som vi tidigare gjort i bilen. :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback