HISS/DISS

1. killar med snygg klädstil - inge trash! killar ska visa att dom har "klass". kläderna är en persons stil, och det är ett sätt att utmärka sig själv på! visa vem man är genom kläder / stil.

2. halsduk,vantar och mössa - nu när vintern börjar närma sig är det alltid skönt med lite mysiga och varma ytterkläder. jag älskar att ha vantar halsduk och mössa, då slipper man frysa.

3. halloween - åh jag längtar redan, det är inte så långt kvar, jag älskar haloween, att klä ut sig och gå på maskerad! det är något jag bara måste göra iår, kanske hyra limousin (ignorera stavning?). i gonna have big fun!




1. idioter - när jag säger idioter menar jag idiotkillar, sånna som bara bryr sig om sig själv, egoister. bara för att en tjej varit lite jobbig på sms just för att killen inte svarade så är det hon som ska få skiten. det är fan inte så det ska vara!

2. falska vänner - jag tycker en vän ska hålla det han/hon säger, om han/hon lånar saker då lämnar de tillbaka det. det är inte mer än rätt. jag hatar folk som kommer med 1000 börtförklaringar till att slippa betala tillbaka skulder tex.

3. vintern - det är så jävla kallt, och allt blir så blött, skor, jacka, kläder hår och sminket rinner efetr varje gång man blivit mulad. thats sucks!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback