frågestund avslutad!



Anonym

 

om svarar på de 20 bästa frågorna!:

Hur många har du haft sex med?
Vem va den senaste?
När?
vilken e din favo position :)

svar:
jadu, ett antal, kan säga såhär, mer än 10 mindre än 20. tänker inte avslöja mina sexpartners i bloggen. tycker det är respektlöst! när kan det ha varit? 2 veckor sen kanske. gillar olika, beroende på vilket humör jag är på.

Jenny om svarar på de 20 bästa frågorna!:
1. vem var din första förälskelse?
2. vad ska du välja till gymnasuíet?
3. hur många har du haft sex med?
4. gillar du någon just nu? i isf vem?

svar:
min första förälskelse hette niklas. jag har ångest, vet arligttalat inte vad jag ska välja. tänkte gå på älvsjö mässan för att sedan kunna välja. den frågan har jag redan svarat på. jajag gillar någon just nu men det är en hemlis vem! :)

Danne
om svarar på de 20 bästa frågorna!:
Varför är du så jävla fin?
Vilka killar är du intresserad av?
Hur tycker du en kille ska vara?
din kropp e sexy mama <3

svar:
jag vet inte, född så? finns bara 1 som jag är intresserd av just nu! jag tycker en kille ska våga vara sig själv. sen tycker jag även att han ska kunna vara romantisk, samt visa att han är stolt över mig genom att pussa mig framför våra vänner, han ska kunna hålla mig i handen när vi går på stan. (vill att alla tjejer ska bli avundsjuka!)
tack!

Anonym om svarar på de 20 bästa frågorna!:
varför låtsas du att du känner paow?
varför är du och belinda inte vänner?
röker du?

svar:
när har jag låtsas att jag känner paulina? jag har träffat henne 1 gång och det var på gröna lund i somras då jag vr med min kompis "bögalex" och han är bekant med paulina. thats the deal. därför att jag är less på hennes stil. hur hon beter sig mot sina vänner. aja ska inte sitta här och skriva massa skit, för det är verkligen inte min avsikt med detta. yes i do.

Anonym
om svarar på de 20 bästa frågorna!:
vem är din bästavän?
vem hade du sex med senast?
har du gjort ngt med niklas mätsälä? (vet inte hur det stavas)
vad är de värtsa du gjort med en kille?

svar:
nicole mate romul är min bästavän! har jag svarat på innan. förstår inte varför det är så många sex frågor.. ehm vi är vänner och vi har bara pussats lite, (som kompisar). hur menar du med värsta? jag är snäll och har absolut inte gjort någonting dumt!

O om svarar på de 20 bästa frågorna!:
Tycker du om pälsar och kommer du att använda fjällis i vinter?

svar: ja jag tycker pälsar är fina. jag vet inte, jag använder det som håller mig varm!

Kommentarer
bla

Niklas från västertorpsskolan eller? :)



2010-10-18 @ 22:47:31




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback