trubbel i paradiset.

 

hej, igår var jag på chill krök hos adde. vi hde trevlig. men jag fick problem när jg kom hem. pappa märkte att ajg druckit osv, han fick damp och.... sen började vi bråka. jag började packa för att dra till mamma. men kom inte så långt, istället sov jag kvar här.

idag har pappa bett om ursåkt och jag med. men det känns ändå förnedrande. (närmaste vännerna vet). jag ska sova här inatt igen, imorgon ska jag hem till mamma. så ikväll tänkte jag plugga, kolla film, blogga, äta godis osv. p.s drick med måtta!!!!


Kommentarer
Johanna Hugosson

Bara så du vet e din blogg helt fuckt up, alla å,ä och ö blir helt knas, e skitjobbigt att läsa det,

försök fixa de :)



Blogg: http://lifeisdirty.blogg.se/
2010-10-23 @ 12:59:50




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback