kungarna av tylösand!

sitter och kollar på kungarna av tylösand, jag har konstaterat att de ända dom gör är att knulla, och supa. jag skulle aldrig ställa upp i tv med det, jo okej kankse supa och festa och sånt men inte om dom filmade om jag skulle ha sex med någon. det skulle gå för långt! jag sitter och garvar som fan, i det här avsnittet ser man typ bara när en kille knullar samma tjej på toaletten, i sängen, i polen osv, ahhaha sjukt!



kollar ni på kungarna av tylösand? om ja, isf vad tycker du om programmet? :)


Kommentarer
Johan

Hej Rebecka :)

Skulle du vara intresserad av en chans att få två trisslotter? Jag arbetar med en sajt där vi sprider kunskap om hur man ökar säkerheten på datan och nätet, och hur man kan skydda sin integritet online, vilket är nödvändig kunskap nuförtiden. Kolla in på http://www.mjukvara.se/blogg/gratis-lott för att vet hur du ska göra.

Tack på förhand :)

Vi hörs,

Johan.



Blogg: http://www.mjukvara.se
2010-11-02 @ 14:30:39




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback