Helgen

fredag: min fredag tillbringade jag med aurora, som alla kanske redan vet är hon en utav mina BÄSTA vänner! :D vi träffade michael, min "tränare" och hans kompisar i skogås, hade en trevlig kväll. :):) sedan drog vi till tullinge för att möta upp min mormor som var på 50års fest hos hennes arbetskamrat driss. vi var hungriga så vi åt chiliconcarne där, ignorera stavning! sedan åkte vi hem och sov.

lördag: hela lördags morgonen tillbringade vi i sängen. vi hyrde film, lagade mat, åt godis och tog det lugnt. sen bestämde vi oss (aurora och jag) att vi inte kunde ligga inne hela dagen så vi gjorde oss i ordning och drog till tullinge. där träffade vi några killar som vi var ett tag med sen så drog dom och vi drog coh solade. sen mötte vi upp bögis (alexander) för han skulle sova hos mig, jag och alex dygnade nästan... vi hyrde 2 filmer, saw 3 och säg att du älskar mig. ;)

söndag: vi somade kl halv 7 och gick upp 12. :O fick skjuts till mammsen, för skullle städa mitt rum. sen kom aurora hit och vi drog in till stan och fikade, och gick på bio - social network, ignorera stavningen igen, tack! nu är jag iaf hemma och ska strax lägga mig, det är ju trots allt skola imorgon! :(



OLDIE!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback