Snabb update - torsdag

i torsdags var jag först med ariz, vi drog till grönan sen kom evelina dit och ariz drog hem, eller det var iaf vad hon sa att hon skulle göra, men hon drog till felix i åkersberga, blir så sur när folk ljuger! men iaf. jag hade sjukt roligt med eve på grönan, vi raggade upp 4 killar, en var skit snygg! im so happy! vi åkte kärlekstunneln, och ni kan ju bara försöka GISSA vad som hände i den, hehe ;) känner mig en aning barnslig men men.

grönan stängde 11 så vi drog hem till mig. vi fick skjuts av eves mamma, jätte snällt! sen så sov eve här och vi var vakna till 2, låg och snackade om dagen och lite allt möjligt! :)

här kommer lite finfina bilder från lustiga huset! det kallas att bjuda på dig själv! skäms inte över dig själv, tyck inte att du är ful, istället ska du vara stoltöver att du faktiskt blev som du är idag! kom ihåg det! låt aldrig någon trycka ner dig, ignorera allt skit snack! det är så jag överlever ;)








Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback