EN SUR BECCA



Anonym om nu blir det staaaan ;):
en fråga bara tycker du verkligen att det är snyggt att gå runt och se ut som en fjortis , en totalt blonderad bimbo? INTE snyggt

svar:
hörru, det är okej att du ställer frågor, kan erkänna att det är lite kul faktiskt! bara för att man
är blond så betyder inte det att man är en fjortis. jag förstår inte varför alla har så mycket fördommar om blondiner? en blondin behöver inte vara en bimbo. nu snackar vi om hårfärgen och de har ingen som helst betydelse med hur man ärsom person eller hur man beter sig. jag skiter fullständigt i om du eller andra tycker jag är fjortis, för ställer du mig brevid en fjortis så lär du ju se skillnaden.

jag tycker du är patetisk. om du nu står för vad du tycker så kan du ju åtminstone skriva ett namn? tänkte väl det! du vågar inte. vad ska hända? vad är du rädd för egentligen? jag accepterar att du har åsikter men om DU och det gäller er andra också så tycker jag att ni kan skriva erat namn för att visa att ni står för vad ni skrivit. och om du inte skriver ditt manm så visar det att du är en feg liten fjant! och jag kommer omedelbart ta bort din kommentar!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback