snabb update...

fredag:

jagträffade ariz i stan, vi åkte till jakan för att träffa "a" som skulle fixa vin till oss. super nice, sen så åkte vi till tullinge på chill krök hos anden, sebbe, pontus och någon brud. minns inte vad hon hette. vi var väl där några timmar, jag skulle gå ner i spagat och sträckte hela benet. gjorde sjukt ont och det gör det fortfarande. men iaf, sen drog vi till en fest i tullinge hos en kille som hette alex. där träffade vi 2 as snälla brudar som hette daniella och elle, måste bara säga att dom var sjukt bra på att dansa! vidrack lite chillade, dansade med alex mamma och lite sånt. sen vid 12 drog vi där ifrån, emil och samuel hängde med en liten bit. sen så kom ariz mormor och hämtade oss. vi var hemme vid halv 1, somnade på direkten. '

lördag:

jag och ariz vaknade vid 9, så typiskt oss. vi käkade frukost och gjorde oss i ordning, vi var väl klara runt 12. åkte hem ifrån hemme vid halv 1 för att möta flisan i gullmars, vi åkte till farsta strand men var tvungna att åka tillbaka för att ariz hade glömt våran dricka. så vi fick möta flisan i tc istället. sen så kom johanna och martin och många fler som också skulle på festejn i enköping. jag flisan och ariz drog dit tidigare föa simon och dom var så sega. vi hann med bussen som gick halv 6 och dom stackarna fick vänta på nästa som skulle gå halv 8. vi glömde att gå av där vi skule så vi åkte till något torg i centrum av enköping. där träffa vi några killar som skulle på samma fest som oss, så vi fick skjuts med bil dit, nice (y) vi kom dit, festade lite. sen kom simon och dom andra, vi förtsatte festa någon timme till, sen kom polisen. så jag flisan martin johanna amar och parand drog ut bakvägen och stack hem. ariz stannade där, jag vte inte varför. vi fick springa till bussen. för annars skulle vi missa den. jag och flisan glömde våra pengar i ariz väska.. så vi visste intenom vi skulle komma på bussen eller inte. föst fick vi inte åka med men sen börja jag lådsas grina för att vi skulle få åka med och då fick vi. jag kom hem vid halv 12. pappa blev skit sur för attn jag inte svarat på mobilen. jag skiter i om hn läser detta. gjort är gjort.

hur han eran helg varit? bilder från min helg kommer antingen imorgon eller på tisdag.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback