R.I.P

rest in peace gammel mormor ulla - var btw på hennes begravning idag. sorligt, fållde väl en och annan tår, det blir ju så när en person som betytt/betyder något för en dör. hon hade tur, medelåldern i sverige är ca 80 år, hon blev 93, (y) har många minnen från när jag var liten. vi brukade åka till bålsta, sova hos dom över helgen. kommer ihåg att man fick äta så mycke glass man ville, kanske därför jag såg ut som jag gjorde ? ah-ha skämt!

vi var och kollade runes grev medans vi ändå var där. de är min gammel morfar. han dog år 2004, och då var jag ju mindre och han betydde så otroligt mycket, han var liksom den snälla. den trevliga. den man berättade hemligheter för. den som luktade gott. min gammel morfar. saknar verkligen honom. han förstog allt och alla. det var det som gjorde honom så bra! miss him..



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback