gissa vad som händer snart ...

nu har jag bokat tid, känns så jävla grymt, nu äntligen blir de av. skiter i vad alla säger, mitt liv, mina beslut. de blir hemligt en tid fram över vad jag ska göra för något, kankse de närmaste får veta, eller så håller jag det hemligt, bara jag själv samt mamma och pappa får veta.

har funderat på det här ungefär 2 år, orkar inte ta skit nå mera, alla som har problem kan ta sig i röven. jag gör det här för mitt eget bästa samt för att förbättra mitt självförtroende. bara för MITT EGET BÄST! gissa vad som händer om 5 dagar..

kanske fylla läpparna? .. kanske akryl naglar? eller kanske tandblekning, vem vet ... guess



Kommentarer
Anonym

färga håret? :P



2010-03-07 @ 19:52:11
Belinda

Vad har hänt? ;o



Blogg: http://www.belindalind,blogg.se
2010-03-08 @ 13:09:50
lilla lisa

OJ! Akrylnaglar! Tandblekning!! OMG haha. seriöst, har du funderat på det i två år? ingen här bryr sig IGENTLIGEN i think. ps orka kopiera dessie paow och kissie



2010-03-09 @ 19:36:18
alex

hehe fixa din näsa kanske? ;)



2010-03-09 @ 21:00:57




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback