Dagens händelser

skolan.. var väl en rätt okej dag, hade 2 tråkigt långa lektioner, en so på ca 80 min och en matte på 60? sen hade vi även en lång musik på 80 min, men musik är ju roligt så de var bara bra. när det gäller betyg och skolk så har jag lovat både mig själv och mina föräldrar att jag ska satsa på vg i alla ämnen, inge skolkande. så de är bara att försöka, göra sitt bästa, och gå till skolan även om det känns jobbigt eller om jag inte orkar.. har ju trots allt bara 3 månader kvart i åttan och sedan höstterminen i 9an på mig att förbättra betygen. sen är det ju nationella hela vårterminen i 9an.. hur ska man orka?

efter skolan... hämtade min syster i min gamla skolan. kändes skit konstigt att gå in genom dörren där man en gång i tiden faktisk gått. haah, träffade på min gamla fridtidslärare ulla, vi stod och snackade lite. hur jag hade det nu och vilken skola jag gick i, m.m. sen mötte jag bella på vägen hem. var med bella ett tag från halv 5 till 6 då sjag skulle käka,

och... nu har jag pluggat ett tag, gått egenom non, och spanskan. blir nog mer pluggande imorgon!! sista dgen sen på torsdag är det no prov. gaaaaaah, jag orkar inte!! KÄMPA KÄMPA! ska väl snart dra till bella.



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback