Alla gör vi misstag..




först var jag i skolan. hade no prov, det gick väl bra, kände faktiskt förengångsskull att jag kunde alla svaren på frågorna. stolt över mig själv.

sen kom flisan till min skola. med två kill polare som var shyssta. vi var på gården någon timme sen drog jag och flisan hem till mig. käkade vofflor, eftersom det är voffeldagen idag. btw. jag käkade vofflor till frukost i morse också, hehe jummie! jag och felicia snackade väldigt mycket om killar/problem och lite annat. känns faktiskt bra att ha någon som förstår så mycket som hon gör, förstår varför man ibland är som man är, att man ibland beter sig konstigt, och fram förallt varför man faller för killar som egentligen är players/idioter. båda har gjort samma misstag. same misstake. heeh

snart ska jag hjälpa pappa med maten. det blir sushi eftersom madeleine, (pappas fru) fyller år..




Kommentarer
flisan

vi ha lärt oss av våra misstag gumman <3



2010-03-25 @ 22:08:15




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback