Angående bloggen



jag tycker min blogg har blivit lite tråkig, förut la jag in massa roliga saker, skrev prydligare inlägg och hade en bra design, dock hade jag inte många läsare alls tror det låg på 10- 25 om dagen vilket inte är speciellt mycket alls. om du  har lust och tid kan du ju alltid kolla tillbaka på gamla inlägg i min blogg;) man ser skillnad!

jag ska kämpa för att få min blogg att synas. det ska jag verkligen försöka! jag ska sluta skriva saker som handlar om bara mig, jag tänkte börja skriva lite mer allmänt, fast ibland kan man ju alltid klämma in vad man gjort under dagen.. ? vad tycker du om min blogg? suger den verkligen så mycket? eller är den okej? kommentera gärna, och SKRIV NAMN!!! - det visar att du står för det du skriver! dvs dina åsikter.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback