Vad kallar man denna period? blogg-torka kanske ..?

Jag känner att det är dags att börja blogga igen. Jag har haft en så kallad blogg-torka. Ni vet, när man varken haft ork eller lust att skriva. De läsare som har följt mig från start vet att jag haft några sådana perioder, fast bara någon gång ibland. Vid tillfällen då jag tex: mått dåligt, inte haft tid, inte orkat osv. Finns många förklaringar till varför jag inte bloggat. Jag vet att även de bästa får slut på sina ide-er, de kanske till och med gör uppehåll i skrivandet för orsaker som liknar mina. Vem vet ? ja det kan man undra sig. Men i vilket fall som helst så kommer jag ta bloggen på största allvar nu framöver. Kommer försöka komma med briljanta ide-er som förhoppningsvis ska locka till sig ännu fler läsare!
Glitter2065.gif image by annalenabrych

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback