Nyårs löften!



ja,

alla vi har ju något slags löfte/mål vi vill uppnå under det nya årets gång. så jag tänkte att vell. jag måste ju ockå ha det. så att jag har något att sträva emot. u know? i vilket fall som hels så har jag ´kommit på 4 mål jag vill uppnåoch 4 löften jag måste hålla! good luck ..

mål:
1. låta mina naglr växa - vill ju sklart ha långa och fina naglar
2. gå ner i vikt - minst 10 kg ?
3. inte klippa mig - måste spara ut håret!
4. smink mig otroligt mycket mindre - fjortis perioden is out!

löften:
1. inte ha sex utanför ett förhållande - hoeryckte.. vill inte ha!
2. tala sanning - gäller allt
3. sluta bråk med folk - livet är för kort för att skaffa sig en massa ovänner..
4. sist mén inte minst så ska jag faktiskt hålla allt jag lovar - exakt everything!

tror ni att jag klarar mig med dessa mål/löften inför år 2010?


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback