Becca svarar

Lina om frågestund!:
vem är din bästa kompis?

svar:
jadu, jag vet faktiskt inte. hade ju belinda men nej verkligen inte längre, daniella är min syster så räknar henne som en bästis. så de är nog just nu daniella !

Anonym om frågestund!:
vad är du mest nöjd med på ditt utsseende?
och vad är du minst nöjd med?
Hund eller katt?
Blond eller brunett
smal eller kurvig
ridning eller riktig sport?

svar:
1. ögonen
2. näsan
3. katt, mjaaou
4. blond ;P
5. smal/kurvig dvs mellan:P
6.ridning är en riktig sport? men jag satsar på cheer!


Anonym om frågestund!:
Vilken är din favorit sport??
Har du kille?
Vilken är din riktiga hårfärg?
Favorit klädesplaggg?
Och vilket plagg gillar du minst?
Vad ska du söka till på gymnasiet? :)

svar:
1. cheerleading ofc!
2. nej tyvärr inte, dem flest är fucktards
3.ljusbrunt
4. hmm de blir nog svårt, men om jag måste väla en outfir så blir de nog, lackleggings, en snygg topp och sen ett par svarta pumps, lite armband, en klocka och en snygg kofta/jacka,
5. mins är tröjor som inte har motiv på sig
6. jensen tror jag eller engelska.. :P

---------- om frågestund!:
vad e du minst nöjd med på ditt utseende ?

svar: de finns egentligen inget jag är jätte missnöjd med, men om jg måste välj blir det nog näsan och mina lår.

Kommentarer
malin

hej, har bytt blogg till http://malinpoulsen.blogg.se

Fortsätt gärna att följa där , följer fortfarande dig.



Puss



Blogg: http://malinpoulsen.blogg.se/
2010-01-17 @ 14:11:31




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback