Ny start!

ja, hur ska jag börja, jag tänkte säga att jag har tänkt att satsa på bloggandet ganska mycket nu! jag ska uppdatera mycket, lägga upp bilder, shoppa osv, jag har skrivit en "göra innan jag dör lista" och på den stod det som punkt nummer 3 att jag ska få upp en liten karriär inom bloggvärlden.

 nu menar jag absolut inte som kisses, dessies och paow + några till. det jag menar är att jag minst ska ha 2000 besökare om dagen, coh jag ska fan se till att lyckas med det här. jag ligger enbart på 80-210 om dagen. det beror på hur mycket jag bloggar och vad jag bloggar om. 

jag har 10 saker jag måste göra för att få min blogg bra.

1) göra en ny design eller köpa en!
2) köpa en bättre kamera, eller en systemkamera.
3) köpa en ny dator. min är trasig. :(
4) videoblogga!
5) skriva intressant
6) skaffa läsare!!!
7) inte få "bloggtorka" 
8) fortsätta ignorera onödiga kommentarer.
9) lägga upp bilder, dagligen!
10) VARA MIG SJÄLV!

good luck to me :)


Kommentarer
jag

lägg upp nakenbilder, ingen läser din blogg för att dom bryr sig om vad du har att säga?



2010-12-09 @ 22:03:21
inge

Jag tycker din blogg är bra, fortsätt med det du gör! Satsa



2010-12-10 @ 16:52:14




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback