fuck you!

har haft "dataförbud" samt utegångsförbud sedan i söndags. jag har därför inte kunnat blogga någonting. det känns faktiskt jävligt skönt!

apropå kommentarer på min blogg så tycker jag att dte är jävligt synd om de människor som sitter och kommernterara att jag är en billig hora? att ajg är ett fetto? att jag är ful osv. get a life! det mest patetiska är att de som kränker inte vågar skriva sitt naman och stå upp för sig själv och sitt tyckande! det är sjukt! om du inte står för vad du tycker så kommentera INTE!

jävla äckel läsare! ååh jag vet inte vad jag ska säga,


Kommentarer
Anonym

hahhahahah vem är äckel kolla in dig själv förfan xD



2010-12-02 @ 23:24:43
Elin

HAHAHA FETT ÄGD DU BLEV :D JAG VÅGAR VISST SKRIVA MITT NAMNN >.<



2010-12-03 @ 16:57:22
ALEX M

ASSÅ SERIÖST DIN LILLA FULA ELIN SLUTA KALLA REBECCA FÖR ÄSCKEL! JAG VET EXKAT VAD DU ÄR DU ÄR AVDENSJUK, DÅ SNAKAR MAN SKIT OM FOLK. SERIÖST DU ÄR SÅ JÄVLA PATETISK SÅ ATT ADET FINNS INTE DET ÄRNDA DU GÖR ÄR ATT SITTA OCH KOMMENTERA ANDRAS BLOGGAR. FAN VAD SJUK DU ÄR! ;)



2010-12-15 @ 23:12:56




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback