Dag 2 - Min familj

hej, för dom som inte vet så har jag en rätt stor familj. jag har 5 syskon allt som allt. 4 är halvsyskon 1 är in gift i min släckt, dvs det är min pappas frus barn. christopher och jag har varken samma mamma eller samma pappa. pappa och hans fru har 2 barn tillsammans - Amanda 6år och Robin 8år. mamma och hennes kille har 2 bran tillsammans - Erin 8år och Maja 5 år. :O

min mamma och pappa separerade tidigt och sedan dess har jag flyttat runt ganska mycket. jag har tex bott i skarpnäck, fagersjö, skanstull, västertorp haninge osv. jag har gått i 4 olika skolor vilket kanske har varit lite jobbigt!
just nu bor jag bara hos mamma pga olika saker. jag saknar faktiskt min pappa väldigt mycket. :( även fast vi inte hörts av på snart 2 månader, tänkte jag skicka iväg ett godjul sms eller något. eftersom jag sedan åker till spanien i 2 veckor med aurora. :D
jag har 2 husdjur, fast de bor hos pappa. en hund - leija och en hamster - tove. jag tänkte lägga upp lite bilder också.
Madeleine (pappas fru) och pappa.
Amanda Christopher och Robin.
Maja
Magnus (mammas kille)
Erin och Maja
Mamma
och jag såklart!
tyvärr så har jag inga bilder på tove eller leija :( om det är någonting mer ni vill veta om min familj så kan ni alltid skriva en kommentar så svarar jag på de så fort jag får tid och möjlighet! :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback