Dag 1 - Presentera mig själv

hej jag heter rebecca tingvall. jag är 15 år gammal, dvs jag går i 9an i lyckebyskolan i haninge.

jag har 5 syskon - 2 bröder och 3 systrar, alla är yngre än mig, vilket är lite tråkigt. jag bor hemma hos min mamma i västertorp, (röda linjen mot fruängen) jag har för tillfället ingen kontakt med min pappa, då det hänt massvis med saker som jag inte tänker ta upp här.

mina intressen är att blogga, umgås med vänner osv. något som är extra trevligt är att hitta på saker med de närmsta tex: fika, skvallra, bio och mycket mer. jag gick på cheerleading förut men slutade pga tränarnas attityd! jag funderar på att börja gymma, måste sluta röka först enligt mamma.

under 07-08 hade jag min s.k.a fjortis period. då man hade knullruffs idomin sss osv. jag umgicks ganska mycket med min då varande bästa kompis daniella. (haha) ;) jag kommer ihåg de tiderna. man klarade sig inte utan playahead 1 dag. det kan jag faktiskt tycka är lite papetiskt nu i efterhand! några bilder...

               

jag kan inte leva utan musik. jag lyssnar på musik varje dag. det gör faktiskt alla - påett eller annat sätt. jag kan heller inte leva utan min älskade mobil och min älskade dator, jag vet att det låter insane men jag är BEROENDE av att ha socialkontakt med andra dygnet runt - förutom när jag sover :)

ja. jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, om ni har frågor kan ni gärna kommentera så svarar jag på dom så fort som möljigt!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback