SLAPPT

hej, dagen har varit lugn. imorse vaknade jag vid 11, gick till apoteket hämtade ut min medicin och gick hem och käkade 2 makor, och lite te. kollade film och bara tog de lugnt. så som alla sjuklingar brukar göra. sen sov jag ca 1 timme och gjorde sedan nudlar. nu ligger jag vid datorn. mår sådär. på torsdag ska jag  för hoppningsvis till skolan, SKÖNT!

nu blir det att ladda ner lite nya låtar. och rensa mobilen från gamla. sen tänkte jag ladda upp videoklipp på bloggen och lägga upp alla bilder jag har på både mobil och data på facebook. ska få bort så mycket skit som möljigt från mobil samt data. orkar inte gå omkring med en överfull mobil som blir så seg utav all musik, bilder m.m, desamma gäller datan. får sätta igång på stört!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback