saker ni inte visste om mig

X. När jag var liten så vägde jag lika mycket som jag gör nu. det blir ju så när ens mamma köper donken varje dag. eftersom hon inte orkade laga mat och dessutom fanns det ett donken mittemot oss i skanstull. dock blev jag mobbad pga detta, kändes inte så himla roligt alla gånger. men det är smällar man får ta.

X. Jag har varit player. sommaren 07 höll jag på med massor. jag gick från den ena killen till den andra. dock var jag inte tsm med dom men självaste grejen att "hålla på" med dom fick mig till player. jag sa att jag älskade allt och alla, även till dom jag inte tyckte om. skumt nog.

X. Jag har aldrig åkt skidor. jag har faktiskt aldrig gjort det. brukar aldrig åka på skidsemestrar eller liknande, och kunde inte hänga med till stöten med skolan pga ekonomiska problem, vilket var lite synd. såg verkligen fram emot det. men får väl åka nästa år kanske? hehe


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback