im bad, i know it

förlåt förlåt för ännu ett lååångt uppehåll. men som sagt, jag har inget6 internet hos pappsen. coh då blir det såklart lite svårt för mig att blogga, men hoppas det löser sig snart. så att ni inte behöver vänta 1 vecka på nytt inlägg/uppdatering förut hade jag trådlöst nätverk men dock så funkar det inte längre vilket är jätte tråkigt! :(

dagens: började 8.20, var på möte med johanna och belinda, samt några till. sen slutade jag vid halv 3, gick hem till pappa. packade och drog sen till mamma. jag får panik! mobilen som jag har "fått" av belinda är helt keff. går varken att ringa till eller ifrån den. och dessutom går det inte att lyssna på musik med den... :(

Kommentarer
Ida

Hej Rebecca.

Kom in på din blogg av någon anledning , och jag läste i arkiven att du har gått på cheerleading.

Men nu har du slutat? varför ? saknar du det inte ?

Kram



2010-05-01 @ 10:40:46




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback