Frågestund avslutad



amar
om Fåga vad du vill tills den 18/4-10:
älskar du o sy? HAHAHHAHAHAH

svar:
nej amar, hahah jag gillar inte att sy !!!

AMAR om Fåga vad du vill tills den 18/4-10:
VARFÖR ÄLSKAR DU MIG SÅ JÄVLA MYCKET?! :o

svar:
hahaha för att du lyser upp min dag :*

 Josefin om Fåga vad du vill tills den 18/4-10:
Tänker du mycket på ditt utséende?
Och förlåt att jag inte skrev in min bloggadress men jag tycker det är lite pinsamt ;)

svar:
ja, eller en del faktiskt!

emma om Fåga vad du vill tills den 18/4-10:
tycker du att du är tjock?

svar:
ja, fast ibland så tycker jag att jag blivit smalare!


Kommentarer
ariz

amar de e du som gillar att sy din tönt XD<3



Blogg: http://arizbjornstrale.blogg.se/
2010-04-19 @ 12:19:58




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback