det ena leder till det andra

har en del läxor och uppgifter jag behöver göra över helgen. skit jobbigt, ja vet! hatar verkligen läxor oxh hem uppgifter.. någon mer än mig? jag tror att mer än halva sverige faktiskt någon gång hatat skolan. sen finns det ju vissa så kladdade "nördar" som sägs älska skolan, förstår inte hur dom kan?

jag har: so uppgift tills på tisdag: den ska vara högst 2 data skrivna sidor.. phu jobbigt!
jag har: no prov på onsdag, måste träna!
jag har: engelska glosor tills på tisdag. 40 stycken..


det är läxorna jag ska göra imorgon och lite ikväll på så att jag slipper sitta hela måndagen och plugga, känns inte så bra, måste förbereda mig, även fast jag inte alls gillar skolan så blir jag illa tvungen att plugga, efetersom jag vill ha ett bra jobb när jag blir äldre.




bjuder på en sådär gammal bild, ni vet..


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback