Natten som var ..

igår sov jag hos carro, vi hade sjukt roligt! träffade massor med trevligt folk. båda girls and boys. i vilket fall så skulle jag och carro först till någon robert, men sen slutade han svara på hennes sms. då träffade vi några killar som åkte moppe. sen skulle vi få skjuts av dom. men carro kom inte med på moppen så dom åkte iväg med mig. eller ja en liten bit. tills jag hade märkt att carro inte var med då släppte dom av mig så att jag kom tillbaka till carro igen.

sen åkte vi in till barkaby igen. träffade några av carros kompisar där och så hängde vi med dom ett tag. jätte shyssta snubbar. vi drog till något som hette sumpan? vet inte vad det är, emn vi var iaf bara vid tågstationen. vilket var lite tråk. vi satt typ bara och snacka. och sen gick jag och carro iväg för att kissa. hahah

vi åkte sen till häggvik och möte upp ozan och beijer, vi drog med dom till något litet "fjortis" disco, som hette galaxen, det är ungefär som klubberiet coh elverket, fast mycket mindre. vi givk inte in men utanför var vi, där träffade jag filip, en gammal kompis som jag lärde känna någon gång förra året. i dont remember. carros pappa kom och hämtade oss vid det dära discot där carros syrra också var.

beijer och ozan kom hem till carro vid 1 och vi var uppe ett tag, sen somade carro, då var jag med dom. och när dom skulle dra var dom tvungna att väcka carro som var helt död! stackaren somnade igen direkt efter att dom gått.


lyckad kväll? jeeh. i know. måste göras om!

Kommentarer
.

Sumpan=Sundbyberg!



2009-09-20 @ 00:11:05




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback