Mmm so sexy





kom nyss hem efter en dag på stan med karro och janine, vi träffade lite folk, janine jöd på hmbugare för att jag köpt upp mina pengar. hehehe "now im fattilapp". i vilketfall som helst så köpte jag ett par nya jeans, och då menar jag inga jenasleggings utn ett helt par vanliga jeans UTAN hål! sen köptejag ettpar svarta stövlar, liten klck, nästan plana, men spela roll. dom var jätte söta och sköna att gå i,riktigt nöjd. nästa project får bli:

X. underkläder, (trosor och bh)

X. koftor, tjocktröjor, munkjackor.. ect

X. klack skor, 3 par olika (svarta, vita och bruna)

X. klänningar, (fest klänningar)

X. fler jeans, (ljusblå, grå, svarta och vita)

X. vinter skor (uggs)

X. ögon linser, (bruna)

X. toppar (linnen, tröjor m.m)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback