home sweet home..

äntligen hemma. eller ja, jag har ju varit hemma någon timme eller så men det känns ändå riktigt skönt att veta att man inte behöver lyssna, skriva m.m så mycket nu. jag vet att det kanske blivit lite tjat om skolan och så, men eftersom det är skolplikt i sverige så får ni allt tåla lite skolsnack även i denna blogg. låter väl bra? kanske inte? vad vet jag.

jag hade lockigt hår för första gången i skolan idag. wow. det var ju riktigt snyggt ju. något jag kanske borde börja att ha? ni måste hålla med om att det är lite tråkigt om folk går i samma frisyr hela tiden. spikrakt och snedlugg. känns inte riktigt "becca" akyigt längre. jag hoppar nog fjortisstilen. men jag kommer ändå ha den frisyren någon gång igen. jag kommer ju trots allt variera!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback