Detta visste du inte om mig.

Jag har färgt håret blont 3gånger. detta är tredje gången. man brukar ju säga tredje gången gillt, visst? i vilket fall som helst så ska jag inte färga tillbaka till brunt förrens om några år. låter väl asnice!

Jag har 5 syskon. små syskon! 2 killar och 3 tjejer, dom är jobbiga och irreterande, mn måste krika för att dom ska fatta, men ibland ka det vara skönt att ha syskon, fullt hus!

Jag har aldrig varit på en clubfest i stockholm. bara gothia men den var ju i göteborg, hehe skäms, och orsaken är att jag inte får, eller aa mina föräldrar är som dom är. ni vet?

Jag har haft 3 höga räknningar på mitt förra abonemang. och det var comviq! min första räning låg på 1700kr, den andra på 1300kr och den tredje på 800kr.. et tips missbruka alldrig ett abonemang!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback