On my minde



Postat av:
anonym
Är du forfarande kompis med daniella?

svar:
ja jag är fortfrande kompis emd daniell. vi har bråkat en del men kommit fram till att båda mognat och är nu därför kompisar. alla bråkar väl någon gång, och ingen är perfekt, men jag kan helt och hållet erkänna att jag och daniella bråkat lite mer än nödvändigt, är glad att det förhoppningsvis är slut med det larvet nu.

Postat av: asd
Va du tillsammans med Andereas berg?

svar:
 nejdu, det kan man knappast säga. vi var bästa kompisar inget mer. andreas berg är min bror och inget annat. hoppas du fattat det nu. blir så jävla sur när folk frågar sånna saker som jag redan skrivit i bloggen, iförsig så var det för ett bra tag sedan då, men ändå. liksom nu vet ni att vi inte varit tsm. and thats it!


Kommentarer
felicia

Rösta på vilken header jag ska ha!



http://www.leklada.blogg.se



Blogg: http://leklada.blogg.se/
2009-10-13 @ 19:53:57




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback