kvällens planer

föst ska jag iväg på träning, wiho. missade ju måndagens träning.. synd! men i vilket fall som helst. träningen håller på mellan 20.00 - 22.00. sen måste jag skynda ig till bussen som går från haninge centrum 22 över 10. och sen är jag väl hemma runt halv 11. då måste jag duscha ofc, och sen typ g och sova. hehe. lite halv tråkigt sådär, men imorgon är sista dagen i skolan. yes! sen är det höstlov!

vad ska ni göra på höstlovet? själv ska jag vara med vänner och tillbringa ganska mycket tid åt att fixa mitt rum och plugga till de olika proven vi har efeter lovet! fuck, aja. men nu måste jag tänka på att klockan börjar närma sig sju och jg ska ta bussen som går vid 18.55. great!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback