har grymt tråkigt.

Har du kysst någon idag?
Har du haft sex idag? Nä?
Har du ett förhållande? Inte förtillfället
När går gränsen vid otrohet? När man kysser en annan på munnen.
Är du romantisk? hihi, hur ska jag vet? i think so
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? yes, nu i helgen som var.
Har du nångång slagit någon? Vem har inte?
Har du lekt med någons känslor? Kan ha hänt
Länge höll ditt längsta förhållande? ca 2 månader, hoppas på längre
Hur länge var ditt kortaste? 10 min, i 4an ahahah
Vill du vara singel eller ha ett förhållande?  hmh båda?
Har du varit tillsammans med två samtidigt? A, i 1an
Är du en bra pojk/flickvän? har ingen just nu. mitt ex var bäst!
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Andreas berg
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? ozan tror jag ?
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? ?
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? runt 18
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän?  blää
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? beror på
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? dumpat.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback