Hallå (?)

jag håller på att fucka, vill ha mitt skolfoto nu. nu nu. liksom hallå (?) alla andra har typ fått det? vad hände med min beställning och mina kort, huh en sak att klura lite extra på.. har bett mamma ringa och kolla om dom fasnat på vägen.. eller om det är dom som är sega på att skicka hem sakerna. har gått mer än en månad sen vi tog dom. hur länge måste man vänta på skiten?

jag drömde för någon vecka sedan att jag fick mina skolfoton, att när jag öppnat paketet var dom inte alls fina! jag blundade med ena ögat ch de andra var halvt öppet. kallar ni det snyggt? eh, noway. blev dock inga skolfoton för mig, dom blev tilbaka skickade. in the dream.

någon mer än jag som inte fått sina skolfoton? skriv i kommentars rutan isf. ni får allt ta coh vänta lite på att få se mitt foto tills jag fått det. kan ju dröja 1 månad till. så kan inte lova något, här är min kära klass (foto taget från johannas facebook) efetersom jag heller inte fått det...



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback