HISS/DISS



regn.
blää, usch, kallt och förstår håret, not good

falska människor, folk som ljuger, sviker och sprider rykten som inte alls är sanna. människor som tror dom är något och säger en massa saker till allt och alla, sjuka idioter, fuck off!

översminkade små tjejer, com on.. att vara fjortis nu är väl inte direkt inne. no way att jag skulle gå med klumpade ögonfransar, helt orange i ansiktet, och fjällräven. väx up. liksom hallå? om det fortsätter såhär.. hur ser världen då ut om några år? patetiskt!





mig själv. jag är bäst och det vet ni nog mycket väl! så varför inte älska sig själv? att älska sog själv är nog bland det bästa man kan göra, hehe. även om folk tycker att man är ful. tjock ect, så ska man fan inte bry sig. ingen ska få klanka ner en. dom som säger något om någon annan är ofta missnöjd med sig själv. det är ofta missnöjda och avundsjuka personener som snackar skit och sånt om andra.

carro. veckans kompis hiss är carro, har känt henne sen i somras men känns som om vi känt varandra mcyket längre, att vi känner varandra så pass bra på så kort tid är otroligt! älskar dig gumman, och kommer alltid göra det. tr mig, du betyder!


facebook´s farmville.
hahah som belinda alltid säger: becca du är en data nörd, speciellt en farmville nörd. hahah var bara tvungen att hissa mitt älskade FARMVILLE!




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback