damn so funny

igår sov jag hos carro, hade super kul. fast hade typ feber, men ändå, först var vi med beijer, min lilla kcykling bror, ahahah ingen fattar? sen kom ozan och hans kompis, jag blev fett konstig, vene varför, saknade väl han. inte lätt att släppa någon så snabbt. även om vårat förhållande kanks einte var så seriöst. jag och carro började små bråka på bussen påväg mot sollentuna. känndes verkligen som att hon dissade mig och bara var med ozan. som tur var fanns beijer hos mig, mådde inte så bra, höll på att spy, vet inte om det kunde varit maten eller bara mag ont?

 - bild från donken, jag beijer & carro

i sollentuna kom ozan fram och snackade med mig, om att han saknar mig och verkligen inte ville såra mig eller visa sin "dåliga" sida. jag vet inte om vi kommer bli mer än vänner igen men hoppas i vilket fall som helst att vi är vänner. vill inte förlora han. oj, nu kännerjga att det blrv en j*vla massa om just honom. när vi satt coh snackade kom ett fyllo fram till oss. han började snacka om kärlek och att vi var perfekta för varandra, han gav oss varsin ros och sa något i stil med: dessa roser ska föra er sammam, togheter forever, ahhaha.

den där gubben började snacka med carro sen också. höll på att kissa på mig, så roligt! ungefär såhär gick konversationen till:
gubben - (kollar in carro) du har dom finaste brösten jag sett!
carro - ahhahahahha
gubben - kan jag få smaka?
carro - hahaha
gubben - jag är törstig, vill ha mjölk
carro - hahahahahah

gubben - vad heter flickan?
jag - carro

gubben - carro?
carro - ja?
gubben - carolino snälla kan jag få smaka?
carro - jag heter carolina
gubben - om jag inte får smaka hamnar jag på carolinskasjukhuset, jag vill inte hamna på carolinskasjukhuset
carro - (as garv)
gubben - men du är den vackraste flickan jag sett, här får du en blomma, en speciell.

någon kille - visst är hon vacker, som en persisk ros?
gubben - ja, vacker som en ros.
alla - as  garvade. ahhaha


efeter det drog jag och carro till akalla för att träffa några kompisar, alex, viktor och någon till, hängde lite med dom sen kom carros pappa coh hämtade oss i kista så vi slapp åka,

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback